Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Den biten får man nog ha lite respekt för att det tar längre tid än matchningen. Görs av två helt olika delar av koncernen som sannolikt har tredje parts påhang likt Awardit.
Ja håller med, jag matchade betald Platinum med Flying blue och fick på ett par timmar confirmed status match men det tog notg ca en vecka innan status visades på mitt Flying Blue konto

Jag letade runt för lite info om ASW, verkar finnas många varningstecken för att det är svårt att bli av med medlemskapet när man väl lämnat över sitt kreditkort. Lite trist att M&M samarbetar med en tjänst som får så mycket kritik, antar att pengarna som genereras för 300k gör det värt att blunda.
För 1225 euro kan man köpa 100 000 miles direkt i miles and more.
Screenshot_20240609-080501.png

Någon som har en uppfattning kring hur man räknar ut antal miles med Lufthansa. Hittar ingen kalkylator någonstans? Skall flyga till CLT (Charlotte) via MUN från ARN. Sedan kommer det ju bli Eurobonus baspoäng av dessa miles och det framgår ju rätt tydligt på SAS hemsida om hur dessa räknas ut. Men hur får man fram antal miles med Lufthansa, mycket tacksam för hjälp!

Toppen