Senaste nytt

Lufthansa Economy Light på long haul

Shit jag såg inte detta ......

Har tydligen bokat utan väska till LAX, för mig och 6 till ....................................:(:(:(

Hittade resan på Google flights och blev direkt kopplad till en köp funktion på Lufthansa ...

Nu hemkommen från LA !

Hade inte bokat till några väskor via Lufthansa, tänkte fixa och betala det på Arlanda.
Döm om min förvåning när jag utan kostnad kunde checka in alla väskorna, samma sak i LA.
Incheckningsdisken på båda flygplatserna frågade bara hur många väskor jag ville checka in.
Hade talat med Lufthansa på telefon innan resan och dom bekräftade, att jag måste betala för bagage.
Miss i deras system eller kommer det en räkning efteråt ?

Nu hemkommen från LA !

Hade inte bokat till några väskor via Lufthansa, tänkte fixa och betala det på Arlanda.
Döm om min förvåning när jag utan kostnad kunde checka in alla väskorna, samma sak i LA.
Incheckningsdisken på båda flygplatserna frågade bara hur många väskor jag ville checka in.
Hade talat med Lufthansa på telefon innan resan och dom bekräftade, att jag måste betala för bagage.
Miss i deras system eller kommer det en räkning efteråt ?
Du lär inte få en räkning efteråt i alla fall, någon stans verkar det ha fallerat med att ni skulle betala för bagage, bara att tacka och ta emot.

Toppen