pswe
Medlem
Plus finns inte längre, den heter premium och ger tillgång till lounge där det finns, så hon får fika.No, oklar är jag. Plus LLA-ARN-MMX med SAS!
Plus finns inte längre, den heter premium och ger tillgång till lounge där det finns, så hon får fika.No, oklar är jag. Plus LLA-ARN-MMX med SAS!
Plus finns inte längre, den heter premium och ger tillgång till lounge där det finns, så hon får fika.
Då skrev vi om varandra, givetvis kommer hon inte in i något annat än SAS.Ok perfekt. Trodde hon fick nöja sig med SAS loungen!
Då skrev vi om varandra, givetvis kommer hon inte in i något annat än SAS.
Det verkar vara något på gång. Jag pratade lite med personalen över en mjukglass i somras. De hade ställt maskinen inne till höger för att locka in folk i gamla businessdelen, men också för att testa flödena då planen är att ha en barista station där.Hoppas detta kan motivera SAS till att ge E-loungen lite kärlek
Det kommer defintiigt lätta. Frågan är hur mycket -FTL har väl aldrig kommit in där utan bara senator och business. Det är inte riktigt som Lufthansa loungen i London där det ofta vad en majoritet sas kunder före deras flighter...Sen är det ju en lättnad på trycket att LH-gruppens pax inte längre kommer in, men sen kommer AFKLM över till T5. De har dock inte nära på lika många avgångar som LHG.
Sedan blir det intressant att se hur den här loungen hänger med när de får in prioritypass och lounge key. Kommer de kunna fortsätta hålla nivå? Det vore verkligen trevligt om de satte en ny basnivå för lounge på Arlanda -de flesta alternativen har varit rätt mediokra länge.