Senaste nytt

Lufthansa Business till Denver och Steamboat

BusinessClass

Redaktör
AV: Kimmen00 Efter förra året att ha läst tråden om skidåkning i Colorado så började tanken gro att vi skulle bege oss dit under sportlovet 2019. Efter efterforskningar fastnade vi för Steamboat. Hotell+liftkort+skidhyra-etc-paket bokades i oktober och kort därefter flyget med 2 st 2-4-1. Rapporten tar upp flygen men även av naturliga skäl mycket om…

Tack för en bra recension! Skeptisk till Lufthansa C framförallt för stolarna med dess konstiga vinkling inåt men kanske får ändra mig.

Tack för en bra recension! Skeptisk till Lufthansa C framförallt för stolarna med dess konstiga vinkling inåt men kanske får ändra mig.
Personligen tycker jag inte vinklingen är något problem, kan dock bli lite trångt i fotändan. För en dagflight om man är 2 personer fungerar det bra enligt mig.

Vilken fin recension, stort tack! Denver lockar onekligen. Man får väl räkna med någon gammal dollarkurs så att man inte blir helt deprimerad...;)

Underbar recension på ett lite mer ovanligt resmål. Colorado är en grym stat med så extremt mycket aktiviteter, om man bara vill.

Toppen