Senaste nytt

Lufthansa B787-9 Frankfurt-Munchen

Ingen aning, den finns på alla 787-9 som inte fått Allegris i alla fall.

Ändå starkt av Lufthansa att på en flight under 45 minuter hinna servera en hel Business meny samt dryck. Tänk om någon på SAS gjorde ett studiebesök här för att se lite effektivitet.
Visa bifogad bild 154987
På min MR erbjuds uppgradering på det där benet för 799 SEK, inte värt för en frulle men kanske för upplevelsen :)

Det är flygplan som egentligen skulle gått till Hanaian och Vistara, så det är deras kabin LH använder på dessa plan.

THAI har samma layout på sina senaste förvärv av 359or. Dom hade också beställts av Hainan Airlines men som aldrig tog emot dom p gr a pandemin. Stolarna är sköna att sitta i och ligga i. Stolsinställningen är mycket enkel. Stolarna är ju vinklade vilket innebär mycket mer privacy. Gott om förvaringsmöjligheter.

På min MR erbjuds uppgradering på det där benet för 799 SEK, inte värt för en frulle men kanske för upplevelsen :)
Gillar du flyg och tycker det är kul testa nytt skulle jag gjort det.
Om du ser det som enbart en MR för status och inte bryr dig om flyg skulle jag inte gjort det.

THAI har samma layout på sina senaste förvärv av 359or. Dom hade också beställts av Hainan Airlines men som aldrig tog emot dom p gr a pandemin. Stolarna är sköna att sitta i och ligga i. Stolsinställningen är mycket enkel. Stolarna är ju vinklade vilket innebär mycket mer privacy. Gott om förvaringsmöjligheter.
När jag åkte till Japan i juni var 3 av mina 4 Thai flighter med dessa f.d. Hainan plan - lustigt att smaken kan vara så olika - jag upplevde stolarna som väldigt obekväma och oerhört obekväma att sova i. Deras egna på sina A350 föredrar jag mycket mer. :)

Toppen