Fär våra resenärers trygghetGOTBound skrev:Mig veterligen är den stängdtills vidare.Klicka för att utvidga...
Fär våra resenärers trygghetGOTBound skrev:Mig veterligen är den stängdtills vidare.Klicka för att utvidga...
GOTBound skrev:Mig veterligen är den stängdtills vidare.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Och Lounge-on-the-GO har ännu inte hittat till GOT heller.Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Vad menar du? Espresso House i utrikesdelen är ju öppet fortfarande.Klicka för att utvidga...
Nilann skrev:Upptäckte igår att Vinga Lounge, Landvetter, numera välkomnar Swiss och Lufthansa. Tyvärr stängd lördag och söndag.Tråkigt att SAS loungen är stängd. Det ökar inte mitt intresse för att åka med SAS. Tionde året som Diamond/ Gold och max en resa per år med SAS, övriga med Swiss eller Lufthansa Business.Klicka för att utvidga...
Nilann skrev:Upptäckte igår att Vinga Lounge, Landvetter, numera välkomnar Swiss och Lufthansa. Tyvärr stängd lördag och söndag.Tråkigt att SAS loungen är stängd. Det ökar inte mitt intresse för att åka med SAS. Tionde året som Diamond/ Gold och max en resa per år med SAS, övriga med Swiss eller Lufthansa Business.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Släpper de in LH-passagerare i ekonomi med Star gold eller är det endast för businesspassagerare?Klicka för att utvidga...
Enligt Lufthansas hemsida skall Star Gold vara välkomna, men jag har inte testat eftersom loungen var stängd när vi reste igår.Canadien skrev:Släpper de in LH-passagerare i ekonomi med Star gold eller är det endast för businesspassagerare?Klicka för att utvidga...
Nilann skrev:Enligt Lufthansas hemsida skall Star Gold vara välkomna, men jag har inte testat eftersom loungen var stängd när vi reste igår.Klicka för att utvidga...
Ja SAS Gold lounge är öppen.Tim Karlsson skrev:Någon som vet om Gold loungen i CPH är öppen eller öppnar snart?Samt om det finns någon bra i Rom att testa?Klicka för att utvidga...
Nilann skrev:Enligt Lufthansas hemsida skall Star Gold vara välkomna, men jag har inte testat eftersom loungen var stängd när vi reste igår.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Precis:https://www.lufthansa.com/us/en/loungesJag inväntar svar från lokala kontakter men det ser så ut.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Fått svar:"Det stämmer faktiskt. Baserat på Star Alliance global policy".Klicka för att utvidga...
Olika koncept. INGEN med status får komma in i Polaris. ”Alla” inom Star Alliance med en internationell Business eller First får komma in. Tyvärr inte en relevant jämförelse i mitt tycke.igelkotten skrev:Undrar hur United duckade den policyn med Polarisloungerna.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Olika koncept. INGEN med status får komma in i Polaris. ”Alla” inom Star Alliance med en internationell Business eller First får komma in. Tyvärr inte en relevant jämförelse i mitt tycke.Däremot finns det säkert andra tredjepartslounger som vissa bolag har där Star Gold inte kommer åt, enbart egna medlemmar. Jag har haft nåt sånt exempel, minns inte på rak arm.Swiss FCL, Lufthansa FCL/FCT, Singapore Private Room berörs hellre inte av en Star Alliance policy. Samma med Air Canada Signature Suite.Klicka för att utvidga...