Tomas E
Medlem
Baserat på läget i julas: Singapore kräver PCR-test, inte de övriga tre (Lufthansa, United Club, Air Canada - som dock stänger tidigt).Någon som har koll på testkrav för Star A-loungerna på LHR just nu? Reser hem imorgon utan test.
Baserat på läget i julas: Singapore kräver PCR-test, inte de övriga tre (Lufthansa, United Club, Air Canada - som dock stänger tidigt).Någon som har koll på testkrav för Star A-loungerna på LHR just nu? Reser hem imorgon utan test.
Ligger alltid på boarding pass för mig. För att få access ska kortet ligga i bokningen, det följs ju dock inte alltid.Senaste jag hade EBG pre-pandemi så fick jag ett fysiskt kort att vifta med när man skulle in i lounge.
Sedan dess så har flygbolagen dragit in med kort mer och mer av kostnads- och hållbarhetsskäl. Ni som har EBG idag, visar ni kortet från SAS-appen när ni ska in i lounge numera eller går det helt via boarding pass?
Senaste jag hade EBG pre-pandemi så fick jag ett fysiskt kort att vifta med när man skulle in i lounge.
Sedan dess så har flygbolagen dragit in med kort mer och mer av kostnads- och hållbarhetsskäl. Ni som har EBG idag, visar ni kortet från SAS-appen när ni ska in i lounge numera eller går det helt via boarding pass?
United Club lounge Heathrow Terminal 2 har öppnat igen
Någon som vet när Helsingfors SAS lounge är tänkt att öppna igen?
Någon som vet när Helsingfors SAS lounge är tänkt att öppna igen?
Tror det diskuterades i någon tråd (denna?) att frågan är om ens SAS-loungen på Helsingfors tänkt återöppna.