Senaste nytt

Lounger på Kastrup - SAS/Diners Club

Servisair-loungen har ju väldigt snygg inredning numera. Sen uppskattar jag lugnet där. Om man vill slippa folk man känner och chilla några timmar... sämre mat än SAS-lungen, ok dryck. Novia-loungen är ok men mycket mer folk än Servisair.../Per
Upplever Novia loungen som rätt stökig och ostädad. Verkar vara mycket charterpassagerare där.
En fördel med Servisair loungen om man är fikasugen innan kl. 13 är att de i motsats till SAS loungen har starkvarorna framme hela tiden. SAS lounge ska öppna spritluckan kl. 13.00 men drar ofta ut på tiden. Av någon anledning finns dock Gammel Dansk samt Bailys alltid framme.

Det är givetvis gratis att fråga, men jag skulle bli förvånad om de släppte in dig. Försök att hitta en diamantmedlem som gästar in dig som ankommande eller förbered dig på att sitta i flygplatscaféet.
Tredjepartslounger brukar inte be om boarding pass om man har Diners eller Priority Pass. Bara att gå in!/Per

Där ser man! Jag är sällan i Diners-lounger men har varit i några som inte frågat.. fick för mig att de får betalt av Diners/Priority Pass så de inte bryr sig så mycket...

Där ser man! Jag är sällan i Diners-lounger men har varit i några som inte frågat.. fick för mig att de får betalt av Diners/Priority Pass så de inte bryr sig så mycket...

Instämmer, det har ibland hänt mig att de inte kollar boardingpass (förmodligen för att de vill tjäna pengar som du säger). Det är värt ett försök!

Toppen