Senaste nytt

Lounger på Arlanda 2024?

Det beror väl på hur man ser på det. Kostar väl typ 300kr, hur många Norrlands får man i terminalen för det? Kanske 2-3st så om man har tänkt ta 4 öl så är det kanske värt.

Men kanske bättre värde med nya loungen vid F isåfall? Jag har inte varit i business delen (som jag antar är den man kan köpa sig in i) men på guld sidan finns ju 1664 istället för Norrlands och även bättre utbud av cava och vin sist jag kollade.
Det är en "Carlsberg" bar i business delen, var enbart carlsberg där initialt, om något ändrats sedan dess låter jag vara osagt.
Om man bara går till loungen för att dricka öl skulle jag säga att värdet är extremt tveksamt. Tidigare fanns det stor stark för typ 99 kronor på vissa ställen så tre stycken får man väl för samma pris.

Det är en "Carlsberg" bar i business delen, var enbart carlsberg där initialt, om något ändrats sedan dess låter jag vara osagt.
Om man bara går till loungen för att dricka öl skulle jag säga att värdet är extremt tveksamt. Tidigare fanns det stor stark för typ 99 kronor på vissa ställen så tre stycken får man väl för samma pris.
Om man nu går dit för att dricka och hänger där 3 h i loungen hinner man ju lätt med mer än 3 carlsberg (samt några glad vin/cava) . Sen är carlsberg inge god men men...

Om man nu går dit för att dricka och hänger där 3 h i loungen hinner man ju lätt med mer än 3 carlsberg (samt några glad vin/cava) . Sen är carlsberg inge god men men...
Jo, du går ju plus på det jämfört med att köpa ölen på Arlanda, men jag skulle inte köps 3 Carlsberg för 300 kronor och känna jag gjort en bra deal sittandes på en stol i ett rum utan fönster.

Jo, du går ju plus på det jämfört med att köpa ölen på Arlanda, men jag skulle inte köps 3 Carlsberg för 300 kronor och känna jag gjort en bra deal sittandes på en stol i ett rum utan fönster.
Fast business loungen sas har väl fönster ut mot landside.. Samt man får ju plockmat o snacks oxå.

Fast business loungen sas har väl fönster ut mot landside.. Samt man får ju plockmat o snacks oxå.
Vi pratar nya ute i F piren, den har väl ingen direkt utsikt att tala om.
Baren ser ut så här i alla fall.
20250214_091919.jpg

Om loungen är "gratis" så är det The Utter Most Luxury där man till varje pris måste hänga, men ska det betalas 300 sek så är det värre än värsta förorts sunkhaket.
Du har inte varit i förorten då tror jag hahah. Fan, pizzerian i Västra Skogen är värre.

Toppen