Senaste nytt

Lounger med Guldkant?

Jag är bekant med FCT (har varit där)
Men vad erbjuder Emirates för Guldkant på besöket?
Rakning?
Massage?
Pressar man kostymen...?
Spa?

Skoputs, vilrum, dusch, stor terminal sett till antal passagerare vilket gör atmosfären lugn, egen taxfree, boarda direkt från loungen, bra mat och bar. Finns säker mer men detta var vad jag såg och nyttjade.

Flygplats: GRU
Lounge: TAM First class
Guldkant: Personal shopper (vet ej om det är en publikt erbjuden tjänst men de ringde efter en till mig)

Flygplats: ISB
Lounge: Rawal Lounge (ej en flygbolagslounge utan snarare en flygplatstjänst mot betalning)
Guldkant: Egen säkerhets- och passkontroll, boarding med buss från loungen. Anses ha hög säkerhet.

Kommentar: Relativt nyrenoverad och försöker vara lite mer som en vanlig lounge. Har dock en bit kvar om det är ambitionen. Hit kommer man för att det är lugnt, att företagens säkerhetsavdelningar kan eskortera en ända in i loungen och att det anses säkert. Har aldrig sett vanliga delen av flygplatsen eller CIP Lounge på Benazir Bhutto International så kan inte jämföra.

Flygplats: GRU
Lounge: TAM First class
Guldkant: Personal shopper (vet ej om det är en publikt erbjuden tjänst men de ringde efter en till mig)

Med tanke på hur mycket det jämras här över svängen genom tax free man måste ta efter säkerhetskontrollen på ARN T5 så kan man väl undra om det verkligen kan räknas som en förmån att få shoppa mer. :)

Toppen