Senaste nytt

Lounger i Paris?

4B25DA53-AA5F-47D8-80FC-60C6BDB2DD94.jpeg F56EE816-DD39-46E0-A70E-77B4C625A7B5.jpeg 1E79D81F-D088-4437-A194-492F6442D8C0.jpeg 53EF9C7B-F7EB-4412-820F-C8D3D62FF554.jpeg

Första bilden i sista bildserien - ingen dålig fastighetsmäklarkamera som tog den bilden ;)
Hur upplevs loungen? Rymligare / bättre med plats? Innan renoveringen kunde den vara smärtsamt trång strax innan boarding till alla skandinaviska huvudstäder.

Första bilden i sista bildserien - ingen dålig fastighetsmäklarkamera som tog den bilden ;)
Hur upplevs loungen? Rymligare / bättre med plats? Innan renoveringen kunde den vara smärtsamt trång strax innan boarding till alla skandinaviska huvudstäder.
Som jag nämnde i en annan tråd var jag där igår kväll. Den var smärtsamt trång.
Jag skulle säga att har man inte stenkoll på andra avgångar från gaterna utanför denna lounge så är den att undvika.

Var där några timmar häromdagen och inte så stor skillnad i upplevelse mot tidigare men klart uppfräschad och nu samma still som andra SAS lounger. Trevligt. Lite smartare placering av bord och stolar så utrymmet utnyttjas bättre förutom arbetsbänkar som står mot fönstren och är höga så alla ser vad man jobbar med......

Fördel denna lilla lounge har är ju annars utsikten genom jättefönstren förutsatta att solen inte gassar på förstås.

Är här nu och tycker den är som ett skämt rent ut sagt. 4 star alliance avgångar inom loppet av 15 minuter innebär hysteriskt mycket folk. De har till och med ställt fram ståbord för att folk ska kunna äta. Känns mycket högljutt och trångt. Jag flydde för att jag tyckte att några äldre skulle få sitta.

Star Alliance loungen var dock trevlig.

Fast av de fyra avgångarna är medför Lot och Aegean nästan intended till loungen, utan nästan alla skall med SAS-flighterna.

Med tanke på att hela piren skall stängas för renovering tycker jag ändå SAS är värd cred för att de rustade upp loungen.

Toppen