Senaste nytt

Loungebesök Köpenhamn 12 juni Eurobonus Silver

Du kan ju alltid testa och spela dum. Värt ett försök på plats..?
Sist jag skulle in i loungen var det en lång kö med folk som försökte snacka sig in fast dom inte hade där att göra.
Tyvärr spelade dessa människor nog inte dumma utan var dumma på riktigt helt enkelt..
Det var i alla fall mer än irriterande att stå och lyssna på det malandet då jag redan innan denna försinkelse hade ont om tid för min frukost jag hade tänkt mig äta.
Så snälla, spela inte dumma just precis där om det är mitt i morgonrusningen alt redan lång kö in tack! :)

Sist jag skulle in i loungen var det en lång kö med folk som försökte snacka sig in fast dom inte hade där att göra.
Tyvärr spelade dessa människor nog inte dumma utan var dumma på riktigt helt enkelt..
Det var i alla fall mer än irriterande att stå och lyssna på det malandet då jag redan innan denna försinkelse hade ont om tid för min frukost jag hade tänkt mig äta.
Så snälla, spela inte dumma just precis där om det är mitt i morgonrusningen alt redan lång kö in tack! :)
Håller med, var i april med om en överförfriskad Eu-delegat som promt skulle in i FCL för att han "blivit lovad" det då hans flight från bryssel var två timmar sen vilket gjorde att han missade sin connection.

Jag antar att det inte skadar med en vänlig fråga om hon får ta med sig barnen in om hon betalar för ett besök. Ett enkelt nej så är saken klar, inget att diskutera.

Det er helt utroligt hvor meget tid folk der skal spørge om alt og kræver undtagelser fra diverse regler bruger.

Jeg sætter stor pris på min tid og forventer også at andre gør det. :)

Toppen