Senaste nytt

Lounge Tirana Airport - SAS

Kimmen00

Medlem
Hallå.

Nån som har koll på Loungetillgång med SAS på Tirana Airport.

Står på nätet när man söker att Scanderbeg VIP Lounge ger tillgång till C och frequency flyer status men ser inget sånt på SAS hemsida.. inte på skyteams Lounge-sök heller..

Jag har inget svar men detta är inte en jättebra lounge iallafall inte under sommar/semesterperioden då denna flygplats verkar blir riktigt överutnyttjad. inga fönster väldigt överfull senast jag besökte: Ca 30st gäster som stod upp när det var som värst.

Står på nätet när man söker att Scanderbeg VIP Lounge ger tillgång till C och frequency flyer status men ser inget sånt på SAS hemsida.. inte på skyteams Lounge-sök heller..

Nyligen tillbaka från semestern när läsförståelsen laggar lite? :D

Sen hade jag litat mer på SAS och SkyTeams hemsidor vad gäller sökresultat, och jag hittar nog inga källor som nämner specifikt SAS.

Sen hade jag litat mer på SAS och SkyTeams hemsidor vad gäller sökresultat, och jag hittar nog inga källor som nämner specifikt SAS.
Verkar ju så illa.. hade behövt Lounge för mat etc. Men men

Du brukar vara rätt skärpt och ha huvudet på skaft och uppskattar ditt omdöme 99/100 gånger, jag förstår hur du tolkar att jag tolkar det, men du har tyvärr fel den här gången! Det var inte en fråga om läsförståelse denna gång, det var en passning till att svaret fanns i svaret.

Är det pga man är nyligen är tillbaka från semester man inte pallar leta upp denna också? https://www.businessclass.com/forum...lounges-från-och-med-1-september-2024.105840/

Jag tänkte personligen om Tirana kanske tillkommit utan att ngn skrivit ngt om det. Därav min fråga för övrigt.

Du brukar vara rätt skärpt och ha huvudet på skaft och uppskattar ditt omdöme 99/100 gånger, jag förstår hur du tolkar att jag tolkar det, men du har tyvärr fel den här gången! Det var inte en fråga om läsförståelse denna gång, det var en passning till att svaret fanns i svaret.

Är det pga man är nyligen är tillbaka från semester man inte pallar leta upp denna också? https://www.businessclass.com/forum/threads/tillgång-till-partnerlounges-från-och-med-1-september-2024.105840/
Ouch, träffade en nerv. Jag brukar inte skicka LMGTF länkar till folk som uttryckligen sagt att de sökt online, men vi kanske har annan typ av humor? Jag kan också frustreras av folk som använder forumet som en sökmotor, men come on.

Toppen