big-birger
New member
Har EBG, och ett par timmar att slå ihjäl söndagen 27/1 innan det bär av hem till Arlanda med SAS 18.50.
Några tips på vilken lounge jag bör sikta in mig på?
Några tips på vilken lounge jag bör sikta in mig på?
Tror bara att det finns en vettig vilket är Senator Loungen. Senast jag var där så var den rätt liten och saknar i princip fönster.Big Birger skrev:Har EBG, och ett par timmar att slå ihjäl söndagen 27/1 innan det bär av hem till Arlanda med SAS 18.50.Några tips på vilken lounge jag bör sikta in mig på?Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Ja, Senatorloungen i Geneve är inte den roligaste. Den är liten, och jag tycker utbudet ganska dåligt. Stor kontrast till det som numera finns i Zurich tyvärr. Vet inte vad Swiss har för planer där, men vi får hoppas på en större. Men det hjälper inte trådskaparen.Klicka för att utvidga...
maswan skrev:Eftersom de just har byggt om den (mitt första besök i den efter renovering blev i mitten av december) så tror jag att det som finns är det vi får de närmaste åren. Det blev bättre möblering, så den kan nog svälja lite mer folk utan att det blir ståplats, men det är ju på samma area och samma mat.Klicka för att utvidga...