Senaste nytt

Lounge Sas Business Berlin

Gutta

Medlem
Hej!

Någon som har insyn i om Sas erbjuder lounge med resa i Business i Berlin?
Lite svårt att hitta info, vill minnas att vi hade tillträde i våras när vi reste i plus, men hittar ingenting nu när vi reser i business...

Ska dit nästa vecka så vore tacksam om någon vet

Rulla ner till Berlin i den här listan så får du svaret. (Som för övrigt är första googleträffen på "SAS lounger" om man tycker SAS webbplats är hopplös att klicka sig fram på och deras interna sökfunktion inte ger någon bra träff.)

Ok tack! Konstiga är att det inte är synligt i appen för bokningen så var lite osäker. Syns på vägen ut, men inte på vägen hem.

Lounge Tegel vid B-gates. Inget att skriva hem om i min optik. Lufthansas Senatorlounge är trevligare I mitt tycke (men dessa dagar är förbi... )

Alltid trevligt med Berlin dock. Trevlig resa.

Reste hem med SAS från BER i oktober. Då kom jag +1 in på Tempelhof vilken är, i min menig, snäppet bättre än Tegel. Reste i - och är EBG
Enig, bättre lounge. Är i alla fall lite luftigare och har klart bättre utsikt (mot plattan). Bättre placerad om man får A gate, vilket händer ibland.

Men - är Tempelhof lounge default med I utbudet för alla SAS-resenärer (med status eller biz)? Får prova nästa gång.

Side note, vill man lysa till det kan man slå på stora trumman och boka Zeitgeist

Toppen