Senaste nytt

Lounge på Conrad

Matore

Medlem
Är ny medlem HHG, är det någon som ingår i loungen, eller är det bara själva access som ingår när man bokar såna rum?
Tack

Fet varierar med på Conrad ingår ofta mycket.
Bra frukost och kaffe/te/juicer samt andra alkoholfria drycker hela dagen och ett par timmar på kvällen med enklare mat samt vin och drinkar.
Det är oftast bättre på Conrad än på Hilton.

Nu har inte alla Conrad en lounge. Access gäller enbart för HHD (Diamond). Access Gold gäller enbart (tror jag) om medlemmen uppgraderas till ett Executive Room.

Conrad i Asien (Bangkok, Singapore, Bali, Hong Kong etc) ett snäpp vassare.

Som Guld medlem behöver du antingen boka ett rum med tillgång eller bli uppgraderad till ett rum med tillgång till Lounge.
Utbudet i loungen varierar kraftigt men generellt Asien/Mellanöstern har bättre lounger, sen Europa och sist nordamerikanska lounger.

Var tänker du boka ett rum? Vi kan nog säga vad du kan räkna med...

Tack för input. Kikar på Conrad Manila. Tusen olika rumstyper och priskategorier så känner mig lite vilsen. Som sagt helt ny på Hilton och har dålig koll på vad och hur man bör boka.

Tack för input. Kikar på Conrad Manila. Tusen olika rumstyper och priskategorier så känner mig lite vilsen. Som sagt helt ny på Hilton och har dålig koll på vad och hur man bör boka.
Om du inte ar Honors Diamond sa boka Executive Room om du vill forsakra dig om lounge-tillgang. Jag har aldrig bott pa Conrad Manila men loungerna pa Conrad brukar halla ratt bra klass i Asien.

Jag har bott på Conrad i Manila för ett par år sedan då det just hade öppnat.
Jag fick faktiskt en uppgradering till executive rum där som HHG efter att ha frågat snällt om det.
Fint hotell med bra lounge Bra utsikt över Manila Bay om man får ett sådant rum.

Jag har bott på Conrad i Manila för ett par år sedan då det just hade öppnat.
Jag fick faktiskt en uppgradering till executive rum där som HHG efter att ha frågat snällt om det.
Fint hotell med bra lounge Bra utsikt över Manila Bay om man får ett sådant rum.
Aha kul, priset är ju bra där så är lite sugen på att testa Conrad eftermiddag jag aldrig bott på ett sånt. Många säger ju att man ska bo i Makati men är det nåt problem att bo på conrad och åka taxi? Vad gör man annars en eftermiddag kväll i Manilla? Blev tvungna att ta stopp där så inte planerar eller frivilligt.

Som Guld medlem behöver du antingen boka ett rum med tillgång eller bli uppgraderad till ett rum med tillgång till Lounge.
Utbudet i loungen varierar kraftigt men generellt Asien/Mellanöstern har bättre lounger, sen Europa och sist nordamerikanska lounger.

Var tänker du boka ett rum? Vi kan nog säga vad du kan räkna med...
Conrad Manilla :)

Toppen