Senaste nytt

Lounge på Arlanda Terminal 4

Hachans

Medlem
Är det ngn alkolholservering på loungen terminal 4? Kan man besöka denna lounge även fast avresa terminal 5 och isf hur lång tid tar det att gå mellan terminalerna?

Är denna lounge bättre än Norrsken terminal 5?

Finns ngn webbsida för denna terminal 4 lounge?

Det är en kopia av Norrsken bara. De bör ha fått sitt alkoholtillstånd nu men är inte hundra.

Räkna med 5-10 minuter med apostlahästarna att gå från de gaterna till övriga i T5 (T4 finns inte längre). Inga problem att gå in i den loungen om du har avgång från andra delar av terminalen.

Ingen hemsida vad jag vet.
 

Dawes

Medlem
Är det ngn alkolholservering på loungen terminal 4? Kan man besöka denna lounge även fast avresa terminal 5 och isf hur lång tid tar det att gå mellan terminalerna?

Är denna lounge bättre än Norrsken terminal 5?

Finns ngn webbsida för denna terminal 4 lounge?
Den finns på prioritypass och de lämnar följande info,
ef9ad78035fdfce5646013ac790967e7.jpg
 

EgOscar

Medlem
De har fortfarande ingen alkohol. Jag frågade idag om när de trodde det skulle komma men de visste inte.

Den känns aningen tråkigare än Norrsken och den i 2an, finns ingen anledning att använda den om man inte åker från gate i 4an.
 
Nytt namn: "Pearl Lounge"
Verkar som om Menzies döpt om alla sina lounger på Arlanda till Pearl... Står fortfarande inget om alkohol på Priority Pass hemsida. Borde finnas på plats nu tycker jag...
 

Hachans

Medlem
Fortfarande total radiotystnad kring Premium Plaza?

Med undantag för att loungerna nu listas på Plaza Premiums sida och marknadsförs av dem som ”operated by third party” så tror jag inte det går längre. Åtminstone inte just nu.

Förhoppningarna har ju trissats upp väldigt pga rykten om rykten utan riktig substans.
 

Thornado

Medlem
Den känns aningen tråkigare än Norrsken och den i 2an, finns ingen anledning att använda den om man inte åker från gate i 4an.
Jag kan hålla med om att utbudet av mat och dryck inte är det mest upphetsande, men vill man ha lite lugn och ro så är det ett betydligt bättre alternativ än Norrsken som för det mesta är rätt så full och verkligen inte avkopplande. De gånger jag besökt denna lounge så har det varit max 3 andra gäster där, så det har varit väldigt tyst och skönt.
 

sweflyer

Medlem
Jag kan hålla med om att utbudet av mat och dryck inte är det mest upphetsande, men vill man ha lite lugn och ro så är det ett betydligt bättre alternativ än Norrsken som för det mesta är rätt så full och verkligen inte avkopplande. De gånger jag besökt denna lounge så har det varit max 3 andra gäster där, så det har varit väldigt tyst och skönt.
Helt enlig. Som jag ser det är det för lugn eller kanske för utsikt över plattan som man skulle välja denna lounge framför Norrsken. Toaletterna är också fräschare i Pearl (de är ju otroligt underdimensionerade på Norrsken)
 
Toppen