Man kan väl inte gästa två personer ändå?Funcadelic skrev:Ingen som ska ta fakiren till CPH eller befinner sig i Arlanda T5 och kan gästa mig och sambo imorgon 3dec innan 06?Klicka för att utvidga...
Om du t.ex. har Flying Blue Gold kommer du och en gäst in i loungen oavsett.Dr. Miles skrev:Finns det oneworld eller Skyteam lounge som accepterar medresenär (gäst) på andra alliansens flygbolags flight?Klicka för att utvidga...
Off topic svar.rvarttinen skrev:Om du t.ex. har Flying Blue Gold kommer du och en gäst in i loungen oavsett.Klicka för att utvidga...
Gold: enjoy travelling in comfort | FlyingBlue.comFlying Blue skrev:Your Gold benefitsLounge accessYes, to all SkyTeam lounges worldwide when travelling on, or connecting to/from an international SkyTeam-operated flight the same day.2 plus the possibility to bring 1 guest for free and extra guests at a fee.3 The guest(s) must be subject to the same travel conditions as the host.Klicka för att utvidga...
Jo, det är nog så, de behöver nog flyga med någon Skyteam flight - dock, jag har tagit med mig en gäst utan att de kollat just det kriteriet ... men, men.Dr. Miles skrev:Off topic svar.Så kan jag inte läsa från Flying Blues webbsida.Måste Flying Blue Gold medlemmen och gästen inte flyga med något av Skyteam flygbolags utrikesflygning samma dag?Gold: enjoy travelling in comfort | FlyingBlue.comKlicka för att utvidga...