011430121 skrev:Då syns vi vid 06,35!Klicka för att utvidga...
Ses där!simon_says91 skrev:Du ska inte komma ut tidigare då? Har boarding 06:50 och de är CRJ, kan ju va så illa att de är bussgateKlicka för att utvidga...
011430121 skrev:Då syns vi vid 06,35!Klicka för att utvidga...
Ses där!simon_says91 skrev:Du ska inte komma ut tidigare då? Har boarding 06:50 och de är CRJ, kan ju va så illa att de är bussgateKlicka för att utvidga...
Trevligt att du kommer!!!!!!!!!!!!!!Agö skrev:Ses där!Klicka för att utvidga...
Absolut, öppnar kl 5.Magino skrev:27 JUL ARN 05:40 - 05:55 SAS Gold - ARN - Gästar gärna 1Någon morgonpigg som behöver gästas in (förutsatt att jag inte försover mig)Är det ens öppet då??Klicka för att utvidga...
Vad är det ens som går så tidigt. Vi springer nog precis om varandra.Magino skrev:27 JUL ARN 05:40 - 05:55 SAS Gold - ARN - Gästar gärna 1Någon morgonpigg som behöver gästas in (förutsatt att jag inte försover mig)Är det ens är öppet då??Klicka för att utvidga...
Oj, massa avgångar! Såväl Sydeuropa som LH-fakirerna. Och Köpenhamn förstås.SNIFF skrev:Vad är det ens som går så tidigt.Klicka för att utvidga...
uuuuAgö skrev:Oj, massa avgångar! Såväl Sydeuropa som LH-fakirerna. Och Köpenhamn förstås.Klicka för att utvidga...
Ååh men hade jag inte varit totalt sömndrucken och läst här hade jag kunnat gästa dit.ESSA skrev:SAS business lounge Arlanda nu till ca 06:45Klicka för att utvidga...
Ge bort guldkort till din mor.simon_says91 skrev:Ingen som är på Arlanda idag vid 17:00 och kan gästa två personer till SAS Gold loungen? Åker med mor och båda morföräldrar och sas tycker inte de inkluderar i familjegästningssystemet.....Tack på förhandKlicka för att utvidga...