Stefan62 skrev:03 DEC 1800-1900 SAS Gold CPH - kan gästa 1Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Jag gick ner efter att först ah tagit trappan upp till Guld-loungen.SAS Gold i CPH måste vara den sämsta SAS-loungen?Klicka för att utvidga...
Brukar vara färre därnere ja. I rusning är det som sagt ofta väldigt fullt. Det är ingen avkopplande miljö. Jag vill alltjämt se en Diamonddel.Alexander Chibout skrev:Fick knappt plats igår, aldrig sett så mycket folk. Va det färre folk där nere?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Brukar vara färre därnere ja. I rusning är det som sagt ofta väldigt fullt. Det är ingen avkopplande miljö. Jag vill alltjämt se en Diamonddel.Klicka för att utvidga...
Alexander Chibout skrev:Fick knappt plats igår, aldrig sett så mycket folk. Va det färre folk där nere?Klicka för att utvidga...
SeaPlanePilot skrev:08 DEC ARN 07:00-07:30 SAS Gold - SeaPlanePilot kan gästa 1Klicka för att utvidga...
Må lige præcisere:pep skrev:08 Dec. 14-16 DXB Qatar Airway's Loungen. Kan gæste 2 der flyver OWKlicka för att utvidga...
Så du skippar hotellet och flyger två gånger?bnr skrev:09DEC ARN 07:20-07:45 SAS Lounge T4 - Kan gästa 109DEC GOT 17:30-18:10 SAS Lounge - Kan gästa 110DEC ARN 07:20-07:45 SAS Lounge T4 - Kan gästa 110DEC GOT 18:00-18:55 SAS Lounge - Kan gästa 1Någon som är sugen på gröt?Klicka för att utvidga...