@Henry kanske kan gästa en av er?ESSA skrev:I morgon 10:40 avgår flyg mot New York från Arlanda.Jag och min mor blir väldigt glada om det finns möjlighet till gästning.Hemfärd från EWR måndag 9/3 kl 18:55 lokal tid.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:@Henrykanske kan gästa en av er?Klicka för att utvidga...
Henry skrev:Jag kan gästa en,@ESSA. Åker med LH2413, boarding startar 08:45 så är väl kvar tills dess ungefär.Klicka för att utvidga...
ESSA skrev:Tack, menar du 08:45 på EWR, är det lite tidigt för oss.Menade du 08:45 igår på ARN, såg jag detta tyvärr för sent.Klicka för att utvidga...
Magino skrev:Skriv gärnaDatum Flygplats Tid Lounge - Namn - Kommentarex.01 DEC ARN 07:00 - 08:30 SAS Gold - XYZ - Gästar gärna 103 DEC FRA 10:00 - 13:00 Sen A26 - XYZ - Träffas gärna05 DEC LHR 12:00 - 15:00 CCR - XYZ - Gästar gärna 2Jag tänkte försöka ha en lista här under när alla är i loungen för att det ska bli mer överskådligt. Ska försöka uppdatera listan så ofta som möjligt.Klicka för att utvidga...
Hur menar du?edlundo skrev:Hur många nappar på detta som inte är kompisar/vänner/familj m. m?Klicka för att utvidga...