Senaste nytt

Lounge meetings

Åker SK945 ARN-ORD lör 28 juni 10:20. Tänkte höra vad ni tror om chanserna att komma in med EB Silver trots att man ej får tillträde till loungerna förrän 1/7? Värt ett försök att fråga? :)

Om ingen här kan gästa dig in tror jag du kommer få svaret att du kan köpa dig in för 249kr

28 JUN CPH 16:30-18:00 SAS Gold - Agö kan gästa 1
30 JUN CPH 12:00-13:15 SAS Gold - Agö kan gästa 1
12 JUL CPH 07:00-07:50 SAS Gold - Agö kan gästa 2
22 JUL ARN 17:00-18:30 SAS Gold - Agö kan gästa 1

Någon som är på någon av följande flygplatser vid följande tider? :)

05 JUL YUL 17:00 - 18:15
06 JUL FRA 08:30 - 12:00
06 JUL ARN 14:30 - 17:30

Ser i trådstarten att flum är på FRA från klockan 11:30, men eftersom att jag åker med SK2636 till Arlanda klockan 12:15 skulle det kanske bli lite ont om tid?

SAS har detta krav. Men inte LH i Senators Lounge. Åker ofta DUS - ARN tar då med en italiensk jobbarkompis på mitt GULD-kort in på Loungen fastän han skall till Milano...

Då ni inte ska med samma flyg funkar det inte oavsett. Det är ett krav för att bli ingästad i FCT.

SAS har detta krav. Men inte LH i Senators Lounge. Åker ofta DUS - ARN tar då med en italiensk jobbarkompis på mitt GULD-kort in på Loungen fastän han skall till Milano...
Som agehall skriver, det gäller inte för FCT. För övriga lounger (som Senator lounges) kan man gästa även om man flyger till olika destinationer så länge det är en Star Alliance flygning.

Yoghurt,

Jag kommer med SAS-kärran ner till FRA, skulle ju kunna gästa in dig i SEN-loungen, och sedan strosa bort till FCT men det är ju inte så mycket tid. FCL eller FCT går ju tyvärr inte som ovanstående redan påpekat. Du skulle ha åkt till Boston istället, då hade vi kunnat ha några sköna timmar på FCT. Hör av dig om du är intresserad.

Toppen