Senaste nytt

Lounge meetings

Kan gästa in en till den ack så exklusiva loungen Sas ARN T4 på tisdag mellan 1730 och 2015. Kan eventuellt bli att jag går bort till stora SAS-loungen .

Någon som flyger på lördag morgon från ARN och kan gästa in i loungen på T2 ? Ska flyga med Finnair till Helsingfors 08:40 för att ansluta vidare till RVN.

Last edited:
Sitter i BC-hörnan på ARN, väntar på LH2921 till DUS för vidare transport till EWR. Det blev effektivast för att möta upp sällskapet från Prag.

Hade kunnat gästa, men eftersom jag inte fått mitt TAP Victoria Gold Winner-kort ännu var jag lite osäker om det skulle funka. Nästa gång lovar jag bättring!

Kommer vara i Scandinavian lounge på Arlanda från ca 18.00-20.30, åker till CPH ikväll. Kan tyvärr inte gästa någon eftersom mitt ressällskap inte har status, men det vore kul om några fler BC:are kunde titta in i hörnan :)
Det ska ju förrsten bli snöstorm i stockholm ikväll, så man kanske bli sittande där hela natten...

2/2 ARN T5 - kommer att vara i SAS Lounge från kl: 15 - men kan byta lounge om någon vill bli gästad till någon av Menzies-loungerna. (Kan även tänka mig att bli gästad till SAS Gold Lounge.)

2/2 CPH - kommer att vara i SAS Loungen från ca kl 17 - kl 18.30. Kan byta lounge om någon vill bli gästad till någon av PP-loungerna - Asphire eller Novia.

Toppen