Senaste nytt

Lounge meetings

Ankommer fra SVG 11:30, med SAS Plus, dessverre uten egen loungetilgang pga stby-billett :p

Ankommer fra SVG 11:30, med SAS Plus, dessverre uten egen loungetilgang pga stby-billett :p

Jag ska, (peppar peppar), landa 11.25 fra BGO. http://www.businessclass.se/ovrigt/1088-dina-kommande-flygningar-101.html#post165086 där står det 23e, antar det står fel :p. Eller är det för det är stby-biljett? Trodde sådana där man sparade mye peng ikke fanns längre. Det är bara nämna flightnumret (alt pm nummer eller något) så man kan kolla att de inte är försenade. Anländer med SK438 själv.

Har nu äntligen lyckats regga mig efter att läst igenom en hel del trådar om EBG och annat. Har en lång väg dit dessvärre!
Ska befinna mig på Arlanda i drygt 6 h innan mitt flyg går på fredag och undrar om det går att köpa lounge pass? Har hört att man inte kommer in på terminal 5 om man inte reser utrikes?

Flyger med SAS inrikes, går det att komma in på business loungen om man flyger inrikes?
Värt 249 kronor förövrigt?

Du kan komma in på T5 om du har ett inrikes boardingkort, så det är inga problem. Är du där 6 timmar så bör nog 249kr ses som värt. Dock är utbudet av mat och dryck inte mycket att hurra över, men lättare kall mat, samt öl/vin finns att tillgå.

Toppen