Du har väl noterat att det sedan 1 april 2025 krävs att gästen reser på samma flight för att släppas in i en SkyTeam-lounge?BKK Mandag 8 Sep 14:30-18AF Skyteam Lounge. Kan gaeste 1 der rejser Skyteam (skal selv til DAD med VN)
Jo, men min erfaring er at de reelt "ikke er saa strikse". Jeg informerer her, ogsaa fordi jeg gerne vil moedes med jer paa BS.se, naar/hvis chancen opstaar. I vaerste fald kan man efterhaanden betale sig ind alle steder..??Du har väl noterat att det sedan 1 april 2025 krävs att gästen reser på samma flight för att släppas in i en SkyTeam-lounge?
Generösa "loungedrakar", ser man på!Jo, men min erfaring er at de reelt "ikke er saa strikse". Jeg informerer her, ogsaa fordi jeg gerne vil moedes med jer paa BS.se, naar/hvis chancen opstaar. I vaerste fald kan man efterhaanden betale sig ind alle steder..??
Vistnok kun 1 gang (Nairobi) med KQ. Jeg rejser oftest alene og bruger nu kun sjaeldent dene perk.Generösa "loungedrakar", ser man på!Bara av nyfikenhet, ungefär hur många gånger har du lyckats gästa in någon som inte flyger på samma flyg i en SkyTeam-lounge sedan 1 april i år? Kan det i något fall ha berott på att de ännu inte uppmärksammat att reglerna ändrats?