storbokstav
New member
ARN T5 AmEx Pop-up Lounge, 09-DEC-2023 ca 12, storbokstav kan gästa 1.
Bekræftelse. Gælder stadig.pep skrev:7 DEC CDG Term. 2F 07:30-10:00 Air France Loungen, kan gaeste 1 der rejser Skyteam7 DEC AMS KLM Lounge 52 12:00-15:00 kan gaeste 1 der rejser Skyteam30 DEC CPH Carlsberg Lounge 12:00-15:00 kan gaeste 1 der rejser SkyteamKlicka för att utvidga...
Där hade jag fel, de har stängt.storbokstav skrev:AmEx Pop-up Lounge ARN T5 24-DEC-2023 ca kl 16, storbokstav kan gästa 1.Jag utgår ifrån att det är business as usual på julafton.Klicka för att utvidga...
Beträffande gästning till SAS Gold, en eventuell gäst måste väl åka samma flyg som du?Sir Lemon skrev:Jag kan gästa en person till Pontus och SAS Gold någonstans idag någonstans i tidsspannet 11.15-14.30.Klicka för att utvidga...
Är det så även hos de rena SAS-loungerna det gäller SAS egna flyg?storbokstav skrev:Beträffande gästning till SAS Gold, en eventuell gäst måste väl åka samma flyg som du?Klicka för att utvidga...
Ja, "... traveling on the same SAS or Star Alliance flight."Sir Lemon skrev:Är det så även hos de rena SAS-loungerna det gäller SAS egna flyg?Klicka för att utvidga...
Bekräftat via personal i SAS Gold.storbokstav skrev:Ja, "... traveling on the same SAS or Star Alliance flight."Klicka för att utvidga...
Total idioti.Sir Lemon skrev:Bekräftat via personal i SAS Gold.Klicka för att utvidga...