Senaste nytt

Lounge meetings

Rickard_O

Medlem
Sällan man är ute och reser själv.
Men om någon ska med SK1427 ikväll kan jag gästa in i guldloungen på Arlanda.
Och om någon ska med SK2604 från Warszawa på söndag kan jag gästa in i Polonez/Elite club.
 
Jag står landside på AGP och väntar på att få lämna en väska till SK1804. Om nån behöver gästning till PP-loungen så är det bara att hojta.

Sent from my SM-G991B using Tapatalk
 

pep

Medlem
Opdatering:
28 Dec. kl. 21-23 Kigali; Dream Lounge. Kan gaeste 1 der rejser QR eller WB
29 Dec. kl. 07-19 Doha; Platinum Lounge. Kan gaeste 1 der rejser OW eller QR. Har ogsaa 4 loungepasses hvis nogen mangler gæstning
30 Dec. kl. 07-11 Bangkok; Skyteam lounge. Kan gaeste 2 der rejser Skyteam
30 Dec. kl. 14-15 Saigon T1; VN lounge, Kan gaeste 1 der rejser med VN indenrigs
 

pep

Medlem
9 Marts 13-15 Danang International T2 Lotus Lounge - kan gaeste 1 der rejser Skyteam
9 Marts 18-20 Bangkok JAL lounge - kan gaeste 1 der rejser OW. Gaestes gerne ind i QR loungen hvis nogen rejser OW revenue? (jeg selv er kun paa award)
10 Marts 00-01 Doha QR Platinum Lounge - kan gaeste 1 der rejser OW
 

pep

Medlem
Efter at have lavet en grundig research (QR lounge page viser meget restriktive adgangskrav, men er ikke opdateret), viser det sig, at jeg maa "upgradere" og korrigere mig selv i ovenstaaende indlaeg:

Med QR First faar jeg adgang til deres egen lounge i BKK, da en award ticket i denne sammenhaeng er en "revenue ticket". Det betyder ogsaa, at jeg kan gaeste 1 person: Passengers travelling in oneworld First Class may invite one guest into the lounge. The guest must be travelling on a oneworld operated flight though no need to be the same flight as the lead passenger (for example, your guest can be flying Malaysia Airlines Economy Class to Kuala Lumpur). Those accessing this lounge based on travel in Business Class are not permitted to bring any guests into the lounge with them.
https://mainlymiles.com/2022/09/23/qatar-airways-reopens-bangkok-premium-lounge/
Jeg har netop faaet det bekaeftet paa Flyertalk af en QR-noerd. :cool:

Conclusion, errata:
9 Marts 18-20 Bangkok Qatar Airways Bangkok Premium Lounge - kan gaeste 1 der rejser OW, selv om til anden destination og i hvilken som helst klasse

 

pep

Medlem
Kan gaeste 2 der rejser SKYTEAM:
Sun 26 Mar 17-19 KGL Pearl Lounge
Sun 26 Mar 22-07+1 NBO Pride Lounge
Mon-27 Mar 09-16 EBB Karibuni Lounge
Mon 27 Mar 19-23 NBO Pride Lounge
 

Tomas E

Medlem
Någon som har lust att gästa mig och sambo på ARN guld från 11,30 idag och framåt?
Vill du bli ingästad i en SAS-lounge eller vilken Star Alliance-lounge som helst måste du sedan 2021 åka med samma flyg som den/de som gästar; vilket Star Alliance-flyg som helst duger inte längre. Så du behöver specificera ditt flyg för att hitta två personer (en gäst/medlem) som kan ta in er. Det är alltså mycket svårare än förr att få till matchningar.
 
Toppen