Senaste nytt

Lounge meetings

Behöver hjälp med att gästa två på GOT på torsdag till OW - vi är fyra personer som flyger med AB8043 GOT-Tegel, avgång 10.45. Jag har BAEC Silver så jag kan gästa en person, men de resterande två behöver hjälp av någon vänlig själ att komma in :) Vi kommer säkert vara där i god tid då de andra inte är frekventa resenärer :)

15 AUG GOT ca 09.30-10:30 Menzies. Kan gästa 1
15 AUG LHR T3 ca 13:00-14:30 American Flagship / Cathay First. Kan gästa 1
21 AUG LAX ca 16:00-17:30 Qantas First / OW First. Kan gästa 1
22 AUG LHR T5 ca 15:00-15:45 Galleries First. Kan gästa 1

Hade ju gärna blivit gästad till Concorde Room den 15 AUG om någon är på plats. Hade varit trevligt att få uppleva det någon gång.

Det går inte. Du flyger från T3 och kommer därmed inte in i T5.
Haha, får skylla på tillfällig sinnesförvirring, typo eller whatever. Tänkte på 21 AUG men skrev 15 AUG.
21 AUG skulle jag vilja bli gästad till Concorde Room om möjligt!

@robert_06_: massor med trevliga lounger. Avundsjuk! Skippa American Flagship och fokusera på Cathay First om du inte får massor med tid över i T3.
Har hittills bara haft två korta stop i Cathay First och inte hunnit testa maten där. Har du testat detta?

Bara haft ett stopp i Cathay First dock hade vi några timmar. Mycket bra mat. Flera asiatiska trevliga rätter med lite lagom styrka - har för mig att det gick att få någon rätt extra stark också. Frun tog dock en hamburgare till huvudrätt som var god men lite för well done för hennes smak.

När vi var där var de snabba med dryckesserveringen och såg till att hålla glasen fyllda (med Baron de Rotschild :) ) men jag har läst mig till på ett annat forum om det är mycket folk i loungen kan de lätt bli lite stressade och glömma bort att fylla på i glasen.

Toppen