Senaste nytt

Lounge meetings

hmm, vill nog vara lite anonymare än vad man är på tripit, för jag är "mig själv" på tripit medan här är det ju "ingen" som känner mig

Kom att tänka på den aspekten också... Mitt användarnamn har nog redan givit en fingervisning om mitt riktiga namn, men kanske inte alla som är lika öppna :) Bokningsklasserna som är angivna säger också lite om personens ekonomi... (inte säkert iofs)

Det hade ändå varit roligt med någon automaticerad process.. Finns det andra möjligheter? :)

Har just fyllt upp lagret med ett antal Businessclass tags. Sitter och väntar SK 897 till Oslo i SL. Lugnt frånsett ett gäng gapiga Finnar eller ryssar. Kan inte bestämma mig för vad det är för landsmän, låter som en blandning. Kanske Estländare? Tror att de har gått loss på de alkoholhaltiga dryckerna under kvällen.

Last edited:
24JAN CPH 18:00-19:40 SAS Scandinavian Lounge - Agö - Gästar gärna 1
27JAN CDG 16:45-17:50 SAS Business Lounge - Agö - Gästar gärna 1
13FEB CPH 06:30-07:00 SAS Scandinavian Lounge - Agö - Gästar gärna 1
15FEB ARN 17:30-18:30 SAS Scandinavian Lounge - Agö - Gästar gärna 1
16MAR CPH 07:00-07:45 SAS Scandinavian Lounge - Agö - Gästar gärna 1
17MAR HEL 08:20-09:00 SAS Business Lounge - Agö - Gästar gärna 1
18MAR ARN 07:00-07:50 SAS Scandinavian Lounge - Agö - Gästar gärna 1

hmm, vill nog vara lite anonymare än vad man är på tripit, för jag är "mig själv" på tripit medan här är det ju "ingen" som känner mig

Det som gör att jag är fast i tripit, är att det är zero-effort att använda. Jag vidarebefodrar bara mina bokningsmail dit och får en resplan tillbaka. Visst är man lite mindre anonym än man är här, men det kan jag leva med. Jag kommer fortsätta köra tripit för mina behov och kommer troligen inte orka lägga upp resorna i en kalender till.

Det som gör att jag är fast i tripit, är att det är zero-effort att använda.

Jag har tripit pro och tycker SMS alerts är guld värt med tanke på att de meddelar dig när flyg blir inställda och det gör inte alltid flygbolaget (United Grrrr). Får se vad jag gör om det blir TripIT kalender här...

Mmm, TripIt Pro verkar guld om man flyger där det fungerar. Där jag har rest mest har det inte fungerat och jag vill inte ha en tjänst som "kanske" fungerar för att varna mig för inställda flyg etc - då måste jag ju ändå kolla själv.

Man kan inte integrerar "vBulletin calender" på bc.se där alla kan ladda upp sina egna .ics filer? Då är det ju bara att ladda ner sin fil från Tripit, och sedan lägga upp.....tar ju max 1min. Man är ju inte mindre anonym, men det kan ju vara en kul funktion för de som känner sig manade :)

Mmm, TripIt Pro verkar guld om man flyger där det fungerar. Där jag har rest mest har det inte fungerat och jag vill inte ha en tjänst som "kanske" fungerar för att varna mig för inställda flyg etc - då måste jag ju ändå kolla själv.

Jag flyger inte lika exotiskt som du :D

28JAN ARN 17:30-18:15 Menzies - Senator - Gästar gärna 1
29JAN LHR T1 17:30-18:15 Star Alliance- Senator- Gästar gärna 1
30JAN ZRH 08:00:-09:00 Swiss Senator Lounge - Senator - Gästar gärna 1
30JAN LUX 17:30-18:30 LUX Airlines Lounge - Seantor - Gästar gärna 1
31JAN ZRH 15:30-16:30 Swiss Senator Lounge - Senator - Gästar gärna 1
31JAN LHR T5 18:30-20:00 BA Galleries First - Senator - Gästar gärna 1

Toppen