Senaste nytt

Lounge meetings

AABack2ARN

Medlem
Nu har jag förvisso inte testat nya Cathay-loungen, men skulle absolut gå till Cathay i första hand om du inte har mycket speciella skäl att titta in hos American (som exempelvis att få en uppgradering bekräftad eller så). Senast vi flög använde vi oss av American Flagship Lounge och var förvisso positivt överraskade men föredrar fortfarande CXs eller BAs lounger i T3.

Trevlig resa och lycka till med att få EXP ytterligare ett år till.
 
Nu har jag förvisso inte testat nya Cathay-loungen, men skulle absolut gå till Cathay i första hand om du inte har mycket speciella skäl att titta in hos American (som exempelvis att få en uppgradering bekräftad eller så). Senast vi flög använde vi oss av American Flagship Lounge och var förvisso positivt överraskade men föredrar fortfarande CXs eller BAs lounger i T3.

Trevlig resa och lycka till med att få EXP ytterligare ett år till.

Enda skälet till varför jag tänkte börja med Americans Flagship lounge är för att jag faktiskt aldrig varit i den på LHR... Men annars är jag helt enig, de andra loungerna går före.

Vad gäller återkvalificering så lyckas jag nog med detta då jag blir tvungen till att boka om hemresan till innan nyår. Dock var jag tvungen att göra detta efter jag gjort min utresa för att de skulle kunna fixa detta.
 
5 JAN - Arlanda T5 SAS Gold 12:30-14:15 - Kan gästa 1 person
5 JAN - Frankfurt Lufthansa Senator lounge 17:00-21:15 - Kan gästa 1 person
9 JAN - Singapore Kristflyer lounge 20:00-23:00
10 JAN - Frankfurt Lufthansa Senator Lounge 06:00-10:00 - kan gästa 1 person
 
Toppen