V
Viking75
Guest
Arlanda T5 21/1 kan gästa 1 från ca 13.30
Gus skrev:Någon som kan gästa in två personer i guldloungen på Arlanda T5 (vi flyger sas plus) idag måndag från cirka kl. 16.30?Om inte. Visst kan vi ställa oss vid guldloungen och fråga två random personer om de kan gästa in oss? För alla som har tillträde till guldloungen har väl guldkort (undantaget är väl om man reser First utan guldkort)? Och alla som har guldkort kan gästa in en person?Klicka för att utvidga...
Lite konstig fråga tycker jag. Denna tråden skapades väl för att vi ska hjälpas åt att komma in på olika lounger?Ludvig Skalme skrev:Varför kan ni inte gå in i Business-loungen?Klicka för att utvidga...
Gus skrev:Klart vi kan gå in i Businessloungen, men guldloungen har ju så mycket finare utsikt. Jag tror dottern skulle uppskatta att kolla på alla planen.Klicka för att utvidga...
Guld loungen är väl inte så spännande? Skulle nog nöjt mig med vanliga Business loungen, om man redan har PLUS biljett. Men i värsta fall kan du försöka smyga bakom någon som är påväg in i Guld loungen och scanna ditt boardingkort efter den personen, då gästas man in automatiskt.Gus skrev:Någon som kan gästa in två personer i guldloungen på Arlanda T5 (vi flyger sas plus) idag måndag från cirka kl. 16.30?Om inte. Visst kan vi ställa oss vid guldloungen och fråga två random personer om de kan gästa in oss? För alla som har tillträde till guldloungen har väl guldkort (undantaget är väl om man reser First utan guldkort)? Och alla som har guldkort kan gästa in en person?Klicka för att utvidga...