Senaste nytt

Lounge med SAS Plus?

Ja det gör det definitivt, såvida det inte är en renodlad guldlounge, t.ex. Lufthansa Senator, då man istället kommer in i Lufthansa Business. Inom Europa (d.v.s. där det inte finns SAS Business som biljettklass) har SAS Plus business-förmåner på marken.
Jag hade samma fråga, har haft guld länge nu men blivit nedgraderad till silver nu. Så har jag plus tor till London så kan jag fortfarande lounge-hoppa på Heathrow.
 
En lounge mindre, d.v.s. inte Lufthansa Senator. Men Lufthansa Business, United Club och Singapore Silver Kris (om den inte fortfarande är stängd för renovering) ska funka.
Air Canada också väl, eller har jag missat något? Och ska man vara petig så ingår inte (så klart) förstaklassdelen av Singapore Airlines-loungen och premium-delen av United-loungen.
 
En lounge mindre, d.v.s. inte Lufthansa Senator. Men Lufthansa Business, United Club och Singapore Silver Kris (om den inte fortfarande är stängd för renovering) ska funka.
Sant, Senator och first-delen hos Singapore ingår inte. Jag menade de ”vanliga” så man kan ta en drink i United-baren och äta god mat hos Singapore (om den är öppen).
 
Toppen