Senaste nytt

Lounge Lissabon terminal1

FF#1

Medlem
Har precis checkat in för min fligth med TAP i morgon från Lisbon till Köpenhamn.
Tydligen är deras Lounge stängd... attans...

Har kollat runt lite men blir inte klok på om det finns några alternativ, Flyger TAP Business, har Star Alliance Gold och ett Priority pass?

Verkar som att jag flyger från Terminal 1.
 

folo

Medlem

Annars så kan du alltid gå upp till TAP-loungen och kvittera ut en €10 matvoucher och mysa i nån stängd gate.
 

Gus

Medlem

Annars så kan du alltid gå upp till TAP-loungen och kvittera ut en €10 matvoucher och mysa i nån stängd gate.
Precis, så gjorde vi förra veckan. Vi var två vuxna och två barn så vi fick 40 euro. Vi gick till ett mysigt fransk café ungefär under loungen och åt frukost. Det var den godaste måltiden på vår höstlovsresa med cappuccino, camembertsmörgås och den godaste chokladcroissant vi smakat! :)
 
Har precis checkat in för min fligth med TAP i morgon från Lisbon till Köpenhamn.
Tydligen är deras Lounge stängd... attans...

Har kollat runt lite men blir inte klok på om det finns några alternativ, Flyger TAP Business, har Star Alliance Gold och ett Priority pass?

Verkar som att jag flyger från Terminal 1.
Loungen bredvid TAPs är priority pass.
 

Tomas E

Medlem
Och ifall man undrar hur länge detta pågår skriver TAP:
Important information - TAP Premium Lounge
Please be advised that the TAP Premium Lounge at Lisbon airport will be temporarily closed for improvements between November 3 and December 17, 2022.
Premium customers travelling on flights operated by TAP have the possibility to get a voucher that can be used in several restaurants at Lisbon airport, after security screening, for drinks and/or snacks. This voucher will be available at the check-in counters in the “Premium” area or at the entrance of the lounge.
 
Toppen