När du flyget "till" Miami så beror lounge på vart du åker ifrån.När man flyger med SAS business till MIA får man inte tillgång till loungen gratis?
När du flyget "till" Miami så beror lounge på vart du åker ifrån.
Det blir lättare för folk att förstå och hjälpa dig om du skiljer på när du åker TILL en viss flygplats och när du åker FRÅN en viss flygplats.
Om frågan gäller vad som gäller vid avfärd från Miami, skriv då inte "till Miami".
Har du guldkort eller bättre inom Star Alliance eller flyger i SAS Business ut från MIA så är du välkommen i Aviancas lounge där utan extra kostnad.
Miss tänkte det, sånt som händer, speciellt med dagens autocorrect på mobiler, kan bli spännande iblandTack för ditt svar! Jag råkade formulera mig lite slarvigt, och det ber jag om ursäkt för.
Miss tänkte det, sånt som händer, speciellt med dagens autocorrect på mobiler, kan bli spännande ibland
Vi flög MIA-ARN SAS Bizz i maj detta året, vi blev inbjudna vid inchekning till Aviancas lounge.
Som många redan skrivit, inget wow men funkar, lite snacks, dricka, lite mat och framför allt läsk på burk så man slipper klorvatten i läsken
När vi var där innan SAS flyget så var det maxat med folk.
Aviancas personal gick runt och trycket ihop folk som breddat ut sig och leta platser år folk som inte hitta någon plats.
Ingen lounge som du behöver lägga mer än nödvändigt med tid i.