H
Homer
Guest
De ville väl inte att folk skulle stå och hänga runt buffén och införde bordsservering av buffématen pga. Covid-19.
Sir Lemon skrev:Hur gick det?Klicka för att utvidga...
Jag är lite nyfiken på hur man gör för att komma in i Aer Lingus-loungen när man flyger med SAS? Aer Lingus är ju inte med i Star Alliance (men "nästan med" i OneWorld eftersom de ägs av IAG), så jag trodde att man var tvungen att flyga med dem för att komma in i deras lounge?Climber skrev:Var bokad på SK534 med avgång 21.05. ... Begav mig sedan mot A-gaterna för att inte missa planet. Försökte komma in i Air Lingus-loungen men kön var för lång.Klicka för att utvidga...
Tomas E skrev:Jag är lite nyfiken på hur man gör för att komma in i Aer Lingus-loungen när man flyger med SAS?Klicka för att utvidga...
Nightfly skrev:Flyger med SAS från T2 (Heathrow) imorgon med mina två döttrar. Som EBG kan jag ju ta med en av dem i någon av loungerna, men jag vill förstås gärna ta med båda.Är det någon som vet om det går att köpa inträde någonstans och vad det kostar i så fall?Klicka för att utvidga...
Hur gamla är döttrarna? Dum fråga det behöver du inte svara på!Nightfly skrev:Flyger med SAS från T2 (Heathrow) imorgon med mina två döttrar. Som EBG kan jag ju ta med en av dem i någon av loungerna, men jag vill förstås gärna ta med båda.Är det någon som vet om det går att köpa inträde någonstans och vad det kostar i så fall?Klicka för att utvidga...
Jag och maken flög med vår fyraåring i somras. De hade överseende med det och släppte in oss alla tre i Senator när jag frågade vad det skulle kosta för fyraåringen att få gå in, så jag fick aldrig reda på prisnivån. Däremot gick inte det för mannen framför oss som försökte få in två tonårsbarn. Han hade fått betala men ville inte. Så är nog lite avhängigt ålder också.Nightfly skrev:Flyger med SAS från T2 (Heathrow) imorgon med mina två döttrar. Som EBG kan jag ju ta med en av dem i någon av loungerna, men jag vill förstås gärna ta med båda.Är det någon som vet om det går att köpa inträde någonstans och vad det kostar i så fall?Klicka för att utvidga...
Håll oss informerad hur det går.Nightfly skrev:Mina är 15 och 9. Jag får väl lägga på charmen imorgon och se hur det gårKlicka för att utvidga...
011430121 skrev:Håll oss informerad hur det går.Klicka för att utvidga...
GOTBound skrev:För att svara@lilly kså är One World loungerna överlägsna med förutsättningen One World Emerald status, sweetspot är LHR-GOT från T3 fram till sista oktober.Semi-OT: Flyger man av en händelse Singapore Airlines First så skall deras First lounge vara riktigt bra, dock har jag inte haft möjlighet att testa denna.Klicka för att utvidga...
Tyvärr flyttar GOT tillbaka till T5 i slutet på oktober.nissefalk skrev:Ja kan bara hålla med om detta om man flyger Heathrow till Landvetter så är BA bäst loungerna på T3 , Cathay, Qantas och i viss mån American är riktigt bra lounger, Jag hoppas de behåller Göteborgs flyget på Terminal 3 även i framtidenKlicka för att utvidga...
GOTBound skrev:Tyvärr flyttar GOT tillbaka till T5 i slutet på oktober.Klicka för att utvidga...
Tänkte på i våras när en kompis hans 5 åriga son och jag skulle åka från BER med SAS I GO, den ende med status var jag EBD, gick till Lufthansa loungen inga problem blev insläppta utan en endaste fråga.Nightfly skrev:Jodå, vi blev insläppta i Lufthansas lounge, men jag fick betala 25 GBP för 9-åringen.Klicka för att utvidga...
Japp det funkar.igelkotten skrev:Lite OT, och inser att det var ett bra tag sen jag flög i Go - får man ta med sig en gäst på samma bokning genom Gold Track på LHR terminal 2 om man flyger i SAS Go och jag innehar EBG?Jag vet att det skiljer sig från flygbolag till flygbolag, men minns inte alls hur SAS gör.Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Japp det funkar.Sent from my Pixel 5 using TapatalkKlicka för att utvidga...