Budgetresenär
Medlem
https://www.sleepinginairports.net/guides/london-heathrow-airport-guide.htmNogen her som kender T3 godt? Jeg har en nat der i December, og det synes som om, at alle OW lounger lukker om natten. Vil gerne sove der.
https://www.sleepinginairports.net/guides/london-heathrow-airport-guide.htmNogen her som kender T3 godt? Jeg har en nat der i December, og det synes som om, at alle OW lounger lukker om natten. Vil gerne sove der.
Inlägget är autokorrigerat till Qatar Airways, @John Rosenbaum skrev Q R-kod.
För det andra så tycker jag att det här är ett oetiskt beteende som inte bör uppmuntras. Gå till den lounge du har rätt till eller inte alls. Det är inte speciellt svårt att få ett EuroBonus Guld om man försöker lite, och vill man utnyttja förmånerna bör man betala för dessa.
Helt rätt. Men på grund av cirka 20 resor sista 2 åren till LHR har jag tittat lite extra på hur man efterlever status till LHs Senator lounge på LHR. Min erfarenhet är att den är noll. Dvs. Du ska vara minst guld för att få gå in där och PLUS resor gäller ej, men jag har aldrig sett en enda person som inte "får komma in". Man får ett litet kvitto med QR kod som ska blippas på vägen in. Varken jag eller de flesta andra som jag sett gå in använder den utan promenerar in med föregående passagerare då dörrarna är öppna rätt länge. Har aldrig heller behövt visa upp min kod under vistelsen eller sett någon stannas i dörren. Just på LHR är denna koll kanske extremt dålig men tråden gäller ju den. Vad har ni andra sett? För enligt mig är Senator delen öppen för alla som vågar gå in och ta följe på annan passagerare. Ingen som någonsin kommer fråga dig en enda sak.
....och sen undrar folk varför Lufthansaloungen på LHR oftast är överbefolkad som gör att man får traska 12 min till övriga *A lounger.![]()
Nåja, det var inte längesen det diskuterades här hur enkelt det är att smuggla in folk i Sas Guldloungerna utan att någon reagerar. Men då reagerade ytterst få.![]()
Tycker det är lika fullt där när det är fullt och om det beror på att folk smiter in är det riktigt tråkigt. Tyvärr finns ju ingen annan *A lounge att förflytta sig till på ARN.
Till protokollet så tycker jag inte det är okej hellerNåja, det var inte längesen det diskuterades här hur enkelt det är att smuggla in folk i Sas Guldloungerna utan att någon reagerar. Men då reagerade ytterst få.![]()
Någon som vet när Amex öppnar sin Heathrow-lounge? Skulle väl ske under hösten?
Om jag vill äta frukost på LHR, vilken *A lounge ska jag välja? Är EBD.