Senaste nytt

Lounge i London på Heathrow

Jag kan bekräfta att SAS använder Lufthansa loungen på Heathrow igen. Vi fick även tillgång till Senator delen som EBG/EBD.

Jag har inte varit på den loungen den senaste tiden, så vet inte vad som har ändrats under renoveringen, men märkte ingen större skillnad jämfört med andra Lufthansa lounger...

Jag kan bekräfta att SAS använder Lufthansa loungen på Heathrow igen. Vi fick även tillgång till Senator delen som EBG/EBD.

Jag har inte varit på den loungen den senaste tiden, så vet inte vad som har ändrats under renoveringen, men märkte ingen större skillnad jämfört med andra Lufthansa lounger...

Skönt, den är ändå helt okej och bra att SAS fortfarande ger tillgång till Senator!

En ny lounge öppnades häromdagen på terminal 2 på Heathrow, vid gate A18. Priority Pass ger access. Någon som blir först här med att testa? Blir inte jag då jag håller mig på marken fram till mars!

Förhoppningsvis innebär detta att Plaza Premium blir lite mindre fullt.

I mitt PP har jag både denna nya och plaza Premium på terminal 2 i Heathrow.

Vilken ska man gå till? Förslag mottages tacksamt för plaza premium vs no 1 lounge.

Var inne på plaza premium i fredags som EBD resande i SAS plus. Ska jag jämföra med random business/senatorlounge i Tyskland i Lufthansas regi med denna vinner LH alla dagar i veckan. Det som dock är bättre i Plaza är snyggare interiör samt bartender (dock med sämre spritutbud än LH).

Var i Senatorloungen i torsdags för första gången sen nyöppningen, lika packat och tråkigt som innan, enda som var ändrat var borden precis innanför dörren och delen vid toaletten.

Flög SAS, är det nytt att de flyger från B-gates eller var det bara jag som hade otur?

Var i Senatorloungen i torsdags för första gången sen nyöppningen, lika packat och tråkigt som innan, enda som var ändrat var borden precis innanför dörren och delen vid toaletten.

Flög SAS, är det nytt att de flyger från B-gates eller var det bara jag som hade otur?
Nog otur. Var också där i torsdags, vanlig A bortanför Air Lingus för mig.

• Gilla
Reactions: bvs
Toppen