Senaste nytt

Lounge i London på Heathrow

GOTBound

Medlem
Jag och T blev precis nekade tillträde till Maple Leaf Lounge på T2 då de har en 3h före avgång policy, vi var 30 minuter förtidiga…

United var desto trevligare, welcome Mr. GOTBound, enjoy your stay with us today.

Fotnot; United har bytt ut sina signatur-champagneglas mot mer generiska champagneglas.
 

fcx

Medlem
Jag och T blev precis nekade tillträde till Maple Leaf Lounge på T2 då de har en 3h före avgång policy, vi var 30 minuter förtidiga…

United var desto trevligare, welcome Mr. GOTBound, enjoy your stay with us today.

Fotnot; United har bytt ut sina signatur-champagneglas mot mer generiska champagneglas.
Jepp, det är en generell policy i alla deras lounger. Obs att det gäller bara på första flygplatsen, har man connection får man vara där så länge man önskar.
 

Rickard_O

Medlem
Jag och T blev precis nekade tillträde till Maple Leaf Lounge på T2 då de har en 3h före avgång policy, vi var 30 minuter förtidiga…

United var desto trevligare, welcome Mr. GOTBound, enjoy your stay with us today.

Fotnot; United har bytt ut sina signatur-champagneglas mot mer generiska champagneglas.
När jag va där i Mars så fick jag två olika glas i samma beställning
IMG_3745.jpeg

Dom här glasen kan va de osexigaste som finns, vad finns de för mening om man i princip rågar dom ändå?

IMG_3746.jpeg
 
Toppen