Senaste nytt

Lounge Haneda med SAS business?

Lånar tråden, någon som vet hur lång tid man behöver för att komma in airside på Haneda, vi åker SAS business och är gold planet går kl 11.35 med boarding 10.35. om jag inte missuppfattat allt finns fast track gäller det enbart för security? Finns det även för passkontrollen? Tacksam för lite erfarenheter ?

Lånar tråden, någon som vet hur lång tid man behöver för att komma in airside på Haneda, vi åker SAS business och är gold planet går kl 11.35 med boarding 10.35. om jag inte missuppfattat allt finns fast track gäller det enbart för security? Finns det även för passkontrollen? Tacksam för lite erfarenheter ?
Ja det finns fast track för säkerhetskontrollen. Passkontrollen har jag aldrig upplevt som någon flaskhals, passkontroll via automater som flyter på bra alla de gånger jag passerat.

Ett klargörande kring lounge access till delta sky lounge på haneda. Åker samtliga i sällskapet business har ni access. Är du skyteam elite plus dvs sas gold så kan du bjuda med en i resesällskapet utan att de åker business. Är just nu i i loungen och frågat. Hoppas det löser sig @Erik Österberg

Toppen