Det ska inte gå att ta med gäster i fast track där, men av och till sker olycksfall i arbetet. I praktiken brukar det dock vara kort kö, så jag har aldrig varit med om att fast track faktiskt sparat tid i Tallinn.På nästan samma ämne, hur är det i praktiken med fast track utanför skandinavien? Ska köra lite julmarknad i Tallin en weekend med tjejen och det enda som jag inte tror kommer funka med SAS-guldkortet är att ta med henne på fast track i Tallin. Någon som kan bekräfta/dementera?
Helt enligt reglerna, inget konstigt i detta.Jag kom in i Senatordelen på LHR i slutet på september med plus-biljett och EBG. Fick lapp att skanna.
Vilken typ av biljett spelar ingen roll. Är du EBG ska du komma in i Senator loungen där sas har avtal med LH. Har du inte EBG eller star alliance gold har du inte access till Senator.Ahh vad bra jag hade bar snikbiljett så boardingkort funkade en till inre dörren, men skall fråga vid disken nästa gång
Sen tycker jag det oftast är lika om inte mer trångt i Senator. Sen har de starksprit vilket inte "fullt betalade business pax" får.Såklart. Inte jätteskillnad på utbudet innanför vad jag minns men alltid trevligt att sitta mer avskilt. Vi dår hönga inincheckmingen mesta gång och stå på oss.