Senaste nytt

LOT kombinerat med Air Belgium och blue1 business? Någon som har åkt?

Judas kiss

Medlem
Hej,

Hittade en rätt sen Bonusresa; Lot Polish Airlines, operated by Air belgium till JFK , aircraft 343, trafikeras av blue1. Tänkte bara kolla om någon här har åkt samma? Hur ere med service, komfort m.m?

Tycker det är luddigt med att det står LOT sen Air Belgium och sen "trafikeras av blue1" så någon får gärna förklara vad det innebär. Hemvägen är ju Lufthansa rakt igenom, inga konstigheter direkt.

Tack på förhand!

Air Belgium flyger Wetlease åt LOT på vissa sträckor. Det kommer vara en A340 som har Finnairs gamla businesskabin i sig. Jag gillar den hårdvaran! Servicekonceptet kommer vara det som LOT normalt erbjuder.

Angående Blue1 så är det fel. Air Belgium har samma IATA-kod som Blue1 hade när de var aktiva. Således är det vissa system som fortfarande listar Blue1.

Hoppas det klargjorde lite :)

Air Belgium flyger Wetlease åt LOT på vissa sträckor. Det kommer vara en A340 som har Finnairs gamla businesskabin i sig. Jag gillar den hårdvaran! Servicekonceptet kommer vara det som LOT normalt erbjuder.

Angående Blue1 så är det fel. Air Belgium har samma IATA-kod som Blue1 hade när de var aktiva. Således är det vissa system som fortfarande listar Blue1.

Hoppas det klargjorde lite :)

Absolut klargjorde en hel del, tack för svar. Skönt att höra att du creddar hårdvaran också! Hoppas på att LOT crew och utbud kan ge en trevlig flight, blir att kika runt hur de brukar vara. Om ni har förslag på vart man ska sitta så är det bara att föreslå det.

Heja dif ;) du får gärna berätta hur flygningen var :)

Haha gött med fler djurgårdare, hoppas man kan se gbg bort där nere någonstans på en bar! Absolut skvallrar sen :)

Absolut klargjorde en hel del, tack för svar. Skönt att höra att du creddar hårdvaran också! Hoppas på att LOT crew och utbud kan ge en trevlig flight, blir att kika runt hur de brukar vara. Om ni har förslag på vart man ska sitta så är det bara att föreslå det.

haha - en brasklapp är att jag flög den hårdvaran 2014 och att jag fick op-up från ekonomi. Så mitt minne kan ljuga lite :D Men av vad jag har läst från folk som har flugit Air Belgium så är det helt okej.

Flyger du själv? Välj en av tronsätena!
Flyger du tillsammans med någon? Välj någon av de platserna där man kan sitta bredvid varandra! Config är staggered 2-2-1 och 1-2-2

Intressant att just alla Finnairs a340 hamnade hos dom :) en fråga till tonton , står det fortfarande finnair i stolarna eller har dom gjort om inredningen ?

haha - en brasklapp är att jag flög den hårdvaran 2014 och att jag fick op-up från ekonomi. Så mitt minne kan ljuga lite :D Men av vad jag har läst från folk som har flugit Air Belgium så är det helt okej.

Flyger du själv? Välj en av tronsätena!
Flyger du tillsammans med någon? Välj någon av de platserna där man kan sitta bredvid varandra! Config är staggered 2-2-1 och 1-2-2

haha okej ett tag sedan alltså, nämen jag tror på den kärran.Vafan Belgien borde väl hålla den i god skick ändå.

Åker med gumman så 2 säten blir ju bra :)

Toppen