PRJml2ENIpiC1e3L
Medlem
Hur var hotellet/läget/San Diego?![]()
Hotellet var väldigt bra, nybyggt och fräscht. Jag hade bokat ett 1KG BED HIGH FLOOR BAYVIEW och fick också ett sånt rum (tror jag, dom nämnde ingen uppgradering) på våning 12 (utsikt: Posta din utsikt! (Hotell) | Sida 230 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor). Bäst utsikt hittar man enligt mig uppe på takbaren på våning 16.
Till frukost fick man som Hilton Gold/Diamond välja två saker från en separat meny som då var gratis, jag valde frukt och en croissant.
Tyvärr var gymmet långt ifrån klart och det enda dom kunde erbjuda var ca 1 mile därifrån enligt receptionen, jag hoppade därför över träningen
Dom räknade att ha det klart i slutet på oktober. Det kommer bli ett stort gym, jag gick runt där inne och kollade lite. Det är ett gym öppet för alla så inte bara för hotellet. Man får som gäst delta i grupppassen som ska finnas enligt personalen.
Läget var bra för det jag skulle göra, tog ca 10 min att gå till toppen av Gaslamp Quarter's där jag käkade på kvällen (Residents Brewing gick jag till, fanns mycket öl där). Tog även ca 15 min att gå till USS Midway.
Det var vad jag hann med innan jag gick till tåget, ca 5 min gång, och åkte Pacific Surfliner upp till Los Angeles.