Jag reser den 25 apr med BA57. Landar 0905. Ska direkt vidare till MQP med SA. Kan man då checka in i SAA transferdesken innan man ens går ut?
Tacksam för svar.
Nyttjade transferdisken för en vecka sedan och det fungerade utmärkt, ligger direkt efter tullkontrollen innan man går ut i själva ankomsthallen. Fungerar även med en separat biljett, alltså som helt normal incheckning, och finns även en separat premiumdisk. Väldigt praktiskt, inte minst om man har dåligt med tid.Jag reser den 25 apr med BA57. Landar 0905. Ska direkt vidare till MQP med SA. Kan man då checka in i SAA transferdesken innan man ens går ut?
Tack för svar.
Nu har det dykt upp en grej som gör att jag kanske behöver flyga till Livingstone (LVI) på måndagen. BA (comair) ahr ett flyg som går kl 11. Kan jag köpa en biljett med BA och be dem checka in bagaget hela vägen och få ett boardingkort i Stockholm på den sista vägen?
Ska inte till Parken ska till vänner boende i Nelspruit/White River. Har för mig att det tog 3 timmar då de körde oss förra gången.
Tack för svar.
Nu har det dykt upp en grej som gör att jag kanske behöver flyga till Livingstone (LVI) på måndagen. BA (comair) ahr ett flyg som går kl 11. Kan jag köpa en biljett med BA och be dem checka in bagaget hela vägen och få ett boardingkort i Stockholm på den sista vägen?
Eventuellt hinner jag inte med de flyg som går utan jag får ta mig till MQP för en natt och sedan vidare med direktflyg MQP-LIV på lördagen.
Oj!vidare med direktflyg MQP-LIV på lördagen.