Senaste nytt

Thornado

Medlem
Har du något speciellt behov av att komma hem snabbt, eller hoppas du bara på lite oneworld-poäng genom att förhoppningsvis bokas om till revenuebiljett med Finnair? Annars låter det ju som att det hade varit skönare att gå till hotellet och sova istället för att sitta i loungen och hoppas på den där ombokningen...
 

fcx

Medlem
Hoppla, blev action direkt. Var inte medveten om att man måste kliva av planet i BKK. Trodde bara de gick ner för att släppa på fler passagerare, men att de som klev på I TPE fick stannar kvar. Så är det alltså inte.

Är det jämna eller ojämna stolsnummer som gäller om man önskar sitta närmast fönstret?
Ja, om flygen går "som vanligt" så måste man gå av och genom transfer security för att sedan gå tillbaka till gaten igen. Man hinner in en kvart i loungen och ta en Magnum-glass (mandel är godast) och en cola zero om man är först av planet.
 
Kom in lite sent här, men spännande att se hur det går från Bangkok. Ser ut som att 14:00 kvarstår för BR061 i alla fall, så det torde väl indikera att ett nytt plan ska in.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Har du något speciellt behov av att komma hem snabbt, eller hoppas du bara på lite oneworld-poäng genom att förhoppningsvis bokas om till revenuebiljett med Finnair? Annars låter det ju som att det hade varit skönare att gå till hotellet och sova istället för att sitta i loungen och hoppas på den där ombokningen...
Yes har bråttom hem för jag skall vara på jobb i Göteborg på måndag egentligen. Får se hur det går....

Har fått in AY flighterna nu, boarding om 1h men fortfarande inga boardingpass och dom har sprungit iväg med mina boardingpass och bagtags....

Hon var förbi här för 45 min sedan och sa att dom väntar på E ticket. Det är strul sa hon på grund av att jag reser på poäng.
 
Toppen