simon_says91
Medlem
Drar du vidare direkt eller ska vi ta en öl i stan?Allt gick bra, behövde visa blåa skärmen och QR koden skannades. Ingen kö någonstans så var igenom allt på nolltid !
Drar du vidare direkt eller ska vi ta en öl i stan?Allt gick bra, behövde visa blåa skärmen och QR koden skannades. Ingen kö någonstans så var igenom allt på nolltid !
Skickar PMDrar du vidare direkt eller ska vi ta en öl i stan?
Mycket trevligt, lite nostalgi när man träffar andra medlemmar "on the road". Önskar dig detsamma nästa vecka!Kul att ses @simon_says91 och för du visa mig runt !ha en god tur hem
Men varför är det svårt? Man har ju förslutningspåsarna av en anledning? Eller har man egna påsar beroende på världsdelar? För när jag flög BKK-CPH-ARN i augusti gick det jättebra att åka med en försluten påse med kvittona i som duty free personalen packa ner i.Stämmer skulle jag säga. Även inom EU blir det svårt om man har transfer.
Fel av mig. Inom EU går det. Kan gå annars om det finns avtal . Olika länder litar väl inte på varandra. Från Saigon nyligen varnade de mig också om jag hade transfer.Men varför är det svårt? Man har ju förslutningspåsarna av en anledning? Eller har man egna påsar beroende på världsdelar? För när jag flög BKK-CPH-ARN i augusti gick det jättebra att åka med en försluten påse med kvittona i som duty free personalen packa ner i.