2 QR koder? ajajaj vad har jag missat nu... sitter på LH716 på väg mot Tokyo med blå skärm och bara 1 QR kod i MySOS appen :|Många smådiskar man skulle passera men ca 45 min efter jag landat står jag ute i arrival och väntar på N'EX till stan!
Så länge man hade SOS appen färdig med blå skärm osv fyllt i all immigration info online med (2 QR koder som resultat) är det här otroligt smidigt.
Visa bifogad bild 135284
Visa bifogad bild 135285
Visa bifogad bild 135286
Aj aj! Jag vinkar till dig när du blir deporterad hem2 QR koder? ajajaj vad har jag missat nu... sitter på LH716 på väg mot Tokyo med blå skärm och bara 1 QR kod i MySOS appen :|
Edit: Blir rätt så (väldigt) avundsjuk av att följa din resa från mitt ekonomi säte![]()
När jag landade på HND förra veckan så tittade de inte ens på min blåa skärm. Var bara att knalla rakt igenom…2 QR koder? ajajaj vad har jag missat nu... sitter på LH716 på väg mot Tokyo med blå skärm och bara 1 QR kod i MySOS appen :|
Edit: Blir rätt så (väldigt) avundsjuk av att följa din resa från mitt ekonomi säte![]()
Mumsfilibabba! (Från en som vid deltagande vid konferenser numera alltid skriver i ”kött” under speciella önskemål)Middag ikväll på kända Han-no-daidokoro bettei vid Shibuya. Åt nästan ihjäl mig på kött här ikväll.
Beef tartar med äggulan var nog höjdpunkten.
Aj aj! Jag vinkar till dig när du blir deporterad hem
De andra två QR koderna är för att slippa fylla i immigration lapparna och customs deklarationen. Det går att göra online
Nästa gång får du åka business via USA istället. Bättre än ekonomi alla dagar i veckan.
När jag landade på HND förra veckan så tittade de inte ens på min blåa skärm. Var bara att knalla rakt igenom…
inga diskar som Simon beskriver från NRT. Ingenting.