Senaste nytt

Liverapportering om flighter

Brandten

Medlem
Tänkte på det jag med, hur mycket bränsle ska dom ha? Dom har ju cirkulerat en del och sen gjort turn-around vilket lär dra en del bränsle också?
Hoppas någon kan svara på det. Känns som dom verkligen ligger nära gränsen efter landning i IAD.

De har väl ca 12h räckvidd som max och har nu varit i luften 10h snart. Iof kanske de planerat för strul i New York och tankat MAX! på ARN och OSL.

Ska dra den här till BjörnPilot och fråga. :)
 

MrDollar

Medlem
Gör så!

Tänkte om det var mkt kö till IAD och dom inte får gå ner direkt :(:(

Hoppas någon kan svara på det. Känns som dom verkligen ligger nära gränsen efter landning i IAD.

De har väl ca 12h räckvidd som max och har nu varit i luften 10h snart. Iof kanske de planerat för strul i New York och tankat MAX! på ARN och OSL.

Ska dra den här till BjörnPilot och fråga. :)
 

Bern

Medlem
Hoppas någon kan svara på det. Känns som dom verkligen ligger nära gränsen efter landning i IAD.

De har väl ca 12h räckvidd som max och har nu varit i luften 10h snart. Iof kanske de planerat för strul i New York och tankat MAX! på ARN och OSL.

Ska dra den här till BjörnPilot och fråga. :)

"Maks fuel og null frakt" skrevs det på ett annat forum ang. 903 & 907. De var nog förberedda på strul :)
 

Brandten

Medlem
Blir intressant att se när och hur pax kommer från IAD till EWR. Kommer SAS snurra schema med andra rutter eller flyga upp LN-RKO + LN-RKG.

Dom har att göra på frekvensen nu. Snacket går hela tiden med instruktioner till 903 och 907. Intressant!
 
Toppen