Senaste nytt

Liverapport - Till Mexico City med Lufthansa First

AtleFlyg

Medlem
Om jag bara hade samvetet att branna alla poang pa mig sjalv istallet for semestrar med familjen.......

Det där är något du bara får tänka och drömma...
Yppa ingenting av det där högt där det finns risk för närvaro av familjemedlemmar eller närstående till dessa...

Jag närmade mig ett sådant uttalande en gång för länge sen... It still haunts me ...
 

bnr

Medlem
Är det fortfarande A340-600 på MUC-MEX?
Har aldrig flugit den vägen, utan tagit 747-8i via Frankfurt när jag inte flugit via USA när jag skulle till Mex.
Japp! A340-600 stämmer.
Vi hade ursprungligen bokat ut via FRA och hem via MUC, just för att få prova 747-8i också, men jag var tvungen att göra om bokningen på grund av en viktig sak på jobbet som jag inte kunde missa.
Fick bli via MUC både ut och hem istället.
 

bnr

Medlem
Jahopp! Då var vi framme på hotellet i Mexico City, uppgraderade till ett Executive Room som är hur stort som helst, bilder kommer senare när det är ljusare ute så att man kan ta något vettigt.

Här kommer lite bilder från flygningen!

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 

kaktusen

Medlem
Det där är något du bara får tänka och drömma...
Yppa ingenting av det där högt där det finns risk för närvaro av familjemedlemmar eller närstående till dessa...

Jag närmade mig ett sådant uttalande en gång för länge sen... It still haunts me ...
Du måste vara taktisk. Innan du drar iväg själv på ett par resor i F som kostar en massa poäng skickar du tjejen/frugan. Då blir det inte minsta problem:)
 
Toppen