Senaste nytt

Liverapport: Stockholm - New York i SAS Plus (Nya Kabinen)

Skulle du rekommendera bulkhead seat längst fram eller en vanlig plats på nya SAS plus A330?
Väljer mellan aisle längst fram till höger, och en aisle i en mittraden (hoppas på tomt mittensäte isf).

Det kan jag absolut göra, jag satt på gångplats i mittersta sektionen på första raden. Man får ett benstöd som fälls ut och de finns bara på stolarna vid bulkhead.

Även om de skulle sätta sig någon på mellansätet finns de gott om plats tyckte jag.

Kikade du / jämförde med de övriga plus-stolarna, de har ju fotstödet på vanligt vis från sätet framför, samt antar jag lite bredare säten eftersom de inte har IFE infällt i armstöden.

Kikade du / jämförde med de övriga plus-stolarna, de har ju fotstödet på vanligt vis från sätet framför, samt antar jag lite bredare säten eftersom de inte har IFE infällt i armstöden.
Det gjorde jag, sätena bakom har fotstöd som fälls från främre stolen. Inte lika bra som första raden men de finns. Sen till stolens bred är ingen skillnad, armstöden är lila breda oavsett om skärmen är i armstödet eller inte.

När jag reste Plus från Shanghai till Köpenhamn för två veckor sedan gick de runt med en vagn och serverade allehanda gottis som chips, nötter, frukt, kakor och choklad. Och dricka så klart.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen