Senaste nytt

Liverapport: Stockholm - New York i SAS Plus (Nya Kabinen)

För mig håller inte riktigt konceptet att alkohol ingår men chips ska man betala för. Jag gick back till galley o frågade vad ingår, allt svarar dom o sen får jag en tvekning nej men snacks ingår inte... När jag påtalar att ja va lite hungrig varför jag fråga om snacks får jag en hel bricka med mat på och en flaska bubbel. Det ingår men inte chips.... o_O

För mig håller inte riktigt konceptet att alkohol ingår men chips ska man betala för. Jag gick back till galley o frågade vad ingår, allt svarar dom o sen får jag en tvekning nej men snacks ingår inte... När jag påtalar att ja va lite hungrig varför jag fråga om snacks får jag en hel bricka med mat på och en flaska bubbel. Det ingår men inte chips.... o_O

Ja, vi har väl berört det några gånger. Det är ju inte helt logiskt att det bara ingår dricka i Plus på IC men snacks ingår inom Europa. Eller för att använda snacksleverantörens ord: "this is nuts".

Det är något med chipsen. Fick samma svar sist jag åkte i C till New York, det ingick inte heller... men blev erbjuden det som en trevlig gest.

Toppen